لبنیات نوشه
Slider1
Slider2
Slider3
Slider4

واکنش سازمان حمایت به بحث افزایش قیمت‌ لبنیات

سخنگوی سازمان حمایت اعلام کرد بر اساس مصوبات اخیر ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها، کمافی‌السابق شیر خام و محصولات لبنی پرمصرف (شیر، پنیر و ماست) در گروه کالاهای اولویت اول قرار گرفت.

غلامرضا کاوه اظهار کرد: تاکنون هیچ مصوبه‌ای برای افزایش قیمت مواد لبنی در سال 1394 ابلاغ نشده است. لیکن بر اساس تصمیمات جلسه اخیر ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها مقرر شده است شرکت‌های تولیدی صنایع لبنی مدارک و مستندات مورد نظر سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان را در اسرع وقت ارایه کنند تا سازمان حمایت نیز قیمت تمام شده محصولات لبنی پرمصرف (شیر، ماست و پنیر) را برای تعیین تکلیف به کارگروه تنظیم بازار منعکس کند و بدیهی است قبل از تصویب و ابلاغ توسط مراجع ذیصلاح، هرگونه افزایش قیمتی توسط واحدهای تولیدی و در سطح عرضه تخلف محسوب شده و قابل پیگرد است.

وی گفت: ضمناً در همین جلسه مقرر شده است برای مصارف شیر مدارس، شیر خام کیفی با بار میکروبی کمتر از یکصد هزار و 3.2 درصد چربی توسط واحدهای لبنی (با اولویت کارخانه‌های وابسته به وزارتخانه‌های دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح - تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین سازمان تعاون روستایی) خریداری شود و به موازات آن سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور مکلف به تأمین و پرداخت هزینه خرید و توزیع شیر رایگان مدارس با قیمت مذکور شده است.


آمار و اطلاعات :
بازدید کل : ۱۳۳,۱۰۹ نفر
حاضرین آنلاین : ۱۹ نفر
تعداد مقالات : ۱۱۱ مورد
اخبارتقویم نمایشگاهیپیوندهاآب و هوا